محمد گنج خانی

محمد گنج خانی هستم. دوره کارشناسی رو در دانشگاه زنجان در گرایش الکترونیک گذروندم و به دلیل علاقه ای که به انرژی های نو داشتم راه خودم رو عوض کردم. و در زیر گرایش قدرت کنکور دادم و موفق به کسب رتبه 19 امسال شدم. از اونجایی که من در کارشناسی اکثرا با مباحث الکترونیک سرو کار داشتم. خوندن و رقابت کردن با بچه های قدرتی و نتیجه گرفتن در دروس ماشین و برسی سیستم های قدرت برام یک چالش بود که تونستم به خوبی اون رو پشت سر بگذارم. در خدمت شما هستم تا بتونم تجاربم رو در اختیار کسانی که میخوان این راه رو برن قرار بدم.

محمد گنج خانی

در تصویر بالا کارنامه بنده محمد گنج خانی را مشاهده میکنید. من با تلاشی که داشتم توانستم در درس ماشین بیش از 70 درصد در کنکور زده باشم و این مهم همراه با درصد بالا 65 من در درس مدار باعث شد تا این رتبه خوب را بدست بیاورم.


جهت دریافت مشاوره رایگان با من میتونین در اینجا ثبت نام کنید. و من حداکثر بعد از 24 ساعت برای شما وقت مشاوره رایگان 15 دقیقه ای قرار خواهم داد. و در صورتی که تمایل به شرکت در طرح مشاوره داشته باشید می توانید ابتدا در اینجا جزییات طرح مشاوره را ببینید با ارزوی موفقیت برای همه

کانال تلگرام مشاور برق
مرجع صوتی پرسش و پاسخ سوالات مشاوره ای کنکور ارشد و دکتری و اپلای مهندسی برق