منابع کنکور ارشد برق

بهترین منابع کنکور ارشد برق یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کنکور ارشد برق است. امسال هم مثل سالیان گذشته بهترین منابع برای موفقیت در کنکور مهندسی برق در مقطع ارشد و دکتری ارایه می شود. اگر تمایلی به مطالعه متن ندارید، می توانید این صفحه را به صورت فیلم مالتی مدیا در اینجا ببینید.

فیلم مالتی مدیای معرفی منابع کنکور ارشد برق 98

در ابتدا لیست منابع:

درباره منابع پیشنهادی نکاتی مطرح هست که در زیر ارایه می گردد.

اولین و اصلی ترین مطلب این هست که این لیست هیچ وابستگی خاصی به هیچ انتشارات و یا فردی ندارد و از این حیث می تواند مرجع خوب و قابل قبولی برای داوطلبین عزیز باشد.

نکته مهم و کلیدی در انتخاب مرجع مناسب برای مطالعه این هست که شما، با آن مرجع ارتباط برقرار کنید و بتوانید برای کنکور ارشد با آن کتاب ارتباط برقرار کنید. این اصل مهم رو متاسفانه خیلی از داوطلبان کنکور ارشد رشته مهندسی برق فراموش کرده اند و متاسفانه اغلب داوطلبین دنبال منبعی هستند که رتبه های برتر مطالعه کرده اند. در حالی که بهترین منابع کنکور ارشد برق برای شما، منبعی خواهد بود که شما با آن ارتباط برقرار میکنید. اگر از لیست بالا نتوانستید منبع ایده آل خودتان را پیدا کنید اصلا جای نگرانی نخواهد بود.

در این صورت دو راهکار پیش روی شما خواهد بود:

الف) استفاده از کلاس های آنلاین و یا حضوری.(که البته برخی از این دروس توسط مشاوربرق ارایه می شود که در این صفحه میتوانید ببینید.)
ب) استفاده از سایر کتب و جزوات اساتید که در لیست بالا نیست.

زیرا ممکن هست شما با سبک تدریس اساتید لیست فوق نتوانید ارتباط بگیرید و این کاملا طبیعی است. البته برای این انتخاب حتما نیاز به گفتگو با مشاور وجود دارد، زیرا باید دید منبع انتخابی شما حداقل های لازم را دارا است یا خیر. البته دوستانی که در طرح مشاوره هستند معمولا در این شرایط با هم تماس خواهیم داشت و منابع جایگزین به سرعت معرفی می شوند و تلاش این هست که وقفه ای در کار رخ ندهد.

در پایان توصیه این هست که اگر قصد جدی در مطالعه برای کنکور ارشد رشته برق امسال را دارید و برای شروع کماکان دنبال یک هدف و یا برنامه و یا استارت هستید حتما اطلاع بدهید که برای شما وقت مشاوره رایگان تنظیم شود و 15 دقیقه ای با هم گفتگو کنیم.

اگر تصمیم خود را گرفته اید می توانید از طریق این لینک برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید.

کانال تلگرام مشاور برق
مرجع صوتی پرسش و پاسخ سوالات مشاوره ای کنکور ارشد و دکتری و اپلای مهندسی برق